Alla inlägg under mars 2010

Av Nature Calling AB - 1 mars 2010 08:33

Underbart! Vårmånaden är här! Snön smälter, fåglarna kvittrar o plusgraderna visar sig, de är få, men de är här! Vintern har varit underbar, men våren är min absoluta favoritperiod. Lite Alfons Åberg-liv. Man måste ha tråkigt innan man kan uppskatta det roliga i livet.   


Jag bloggar för fullt på Ambassadörer för kvinnligt företagande. Även på Driftig.nu är jag aktiv med bloggande och på forumet. Mynewsdesk finns vi på och uppdaterar profilen med jämna mellanrum. Facebook besöker jag flera gånger dagligen och uppdaterar. Lägg gärna till dig där så får du full insyn i allt som händer. Naturen Calling heter profilen (hade lite problem med att få namnet godkänt...)


Veckan o även månaden börjar bra!


Den nya etikettskrivaren funkar klockrent, underbart med MAC! Stora leveranser till imorgon. Imorgon kör vi upp på Västkusten för att börja med kundmöten onsdagmorgon. Kör sedan neråt och träffar kunder på vägen till vi landar i Halmstad på kvällen där vi ska vara med på Lustgårdens kundkväll. Först utbildning med Jennies homepartytjejer och sedan presenterar vi våra produkter för kunderna.

En härlig vecka med massor av ny inspiration!


Vi är på gång! Njut av dagen!


Carina

Nature Calling AB

www.naturecalling.eu

  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards