Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Nature Calling AB - 16 februari 2010 20:58

Har idag fått ett mail att jag är numera Ambassadör för kvinnors företagande. Ska bli riktigt skoj att bli klok på vad det är! Låter spännande! Jag gillar nätverkande. Det där med att ensam är stark tror jag inte på. Alla behöver vi hjälp någon gång och vad skönt det är att ha folk omkring sig då som kan hjälpa!!!


Jag hoppas detta kan va något givande och ser fram emot de första träffarna!


Vinterhälsningar

Carina Månsson

Nature Calling AB

www.naturecalling.eu

Av Nature Calling AB - 16 februari 2010 08:59

Testerna inför vår nya produktlinje har skickats ut till testgruppen som består av människor i olika åldrar, med olika bakgrund runt om i landet.


Samtidigt sliter fotografen sitt hår för den eviga snön som försvårar fotograferingen. Ljuset är fel, det blir mörkt för tidigt och vår modell som ska vara med på bilderna är förkyld och ligger till sängs.


Verkligheten kommer ikapp oss!   


Vi använder tiden till att söka nya inspirationskällor, besöka våra kunder och bygga om våra lokaler.


För mer info om oss och våra produkter, kika på www.naturecalling.eu eller maila oss på info@naturecalling.eu .


Vackra vinterhälsningar

Carina Månsson

  



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards